2009-10-15

Ամերիկայի Հայոց Ցեղասպանության թանգարանին գրքեր են նվիրաբերել

ԱՄՆ-ի Վիրջինիա նահանգի Ուիլյամսբուրգ քաղաքի William and Mary քոլեջի պատվավոր դասախոս և համահիմնադիր, Ցեղասպանության ուսումնասիրությունների միջազգային միության նախկին նախագահ դոկտոր Ռոջեր Սմիթն իր անձնական գրադարանը նվիրաբերել է Ամերիկայի Հայոց ցեղասպանության թանգարանին: Այս մասին հաղորդում է Հայոց ցեղասպանության թանգարանի պաշտոնական կայքը:

Նվիրաբերությունն անելիս՝ դոկտոր Սմիթը, մասնավորապես, ասել է.
«Ես երկար ժամանակ ներգրավված եմ եղել Հայկական գիտական կազմակերպություններում, Ցեղասպանության վերաբերյալ զեկույցներ եմ ունեցել բազմաթիվ հայկական համայնքների առջև, սակայն ես նաև խորապես զբաղվել եմ գիտնականների նոր սերնդին գիտելիքներ տալով, ովքեր էլ հետագայում շարունակելու են մեր կողմից դեռևս քսանհինգ տարի առաջ սկսած գործը: Ես իմ գրքերը նվիրաբերում եմ Ամերիկայի Հայոց ցեղասպանության թանգարանին, որպեսզի ապահովեմ այնպիսի նյութերով, որոնք ոչ միայն գիտնականներին կօգնեն ուսումնասիրություններ կատարել Ցեղասպանության մասին, այլ նաև որպես լրացում և շարունակություն այն մարդկանց հետ հաղորդակցման, որոնց կյանքը ես բախտ եմ ունեցել ուսումնասիրել իմ կյանքի ընթացքում»:

Թերթ.am

0 comentarios:

Suscribete via RSS

Entradas RSS

Add to The Free Dictionary Top Blogs Suscribirse a Bloglines Add to Excite MIX Top Blogs Top Blogs Top Blogs Top Blogs