2009-09-30

«Ինչո՞ւ եք մեզ զրկում հայրենիքից»

73-ամյա իրանահայ Մինաս Հայրապետյանը վերջին տարիներին ավելի հաճախ է լինում Երեւանում: Որպես հայ նա կարծում է, Հայաստանը նաեւ իր հայրենիքն է եւ ինքն էլ այստեղ իրավունքներ ունի: Հայ-թուրքական արձանագրությունների, եւ ընդհանրապես հայ-թուրքական հարաբերությունների վերաբերյալ հնչող տեսակետներում իրանահայը բազմաթիվ վիրավորական տարրեր է տեսնում: «Այսօր նույնիսկ Էրդողանն է իրեն իրավունք վերապահում խոսել մեր սփյուռքի մասին: Նույնը կրկնում են նաեւ մեր որոշ հայրենակիցներ' ասելով, թե ցեղասպանությունը սփյուռքի խնդիրն է: Հայրենիքովս եմ երդվում, այսօր հայ-թուրքական սահմանը բացվելու դեպքում' վտանգի է ենթարկվելու մեր ողջ ժողովուրդը»,- այսօր «Ա1+»-ին ասաց Մինաս Հայրապետյանը:
73-ամյա իրանահայը չի կիսում այն տեսակետը, թե այսօրվա Թուրքիան Օսմանյան Թուրքիայի իրավահաջորդը չէ, պատասխանատվություն չի կրում 1915թ. ցեղասպանության համար. «Ես զարմանում եմ, թե մարդիկ, ինչպես կարող մոռանալ ոչ վաղ անցյալ: Մեզ կոտորել են օրը ցերեկով' խաղաղ պայմաններում: Այսօր ինչպես կարելի է վստահել Թուրքիային: Այն պետությունները, որոնք այսօր մեզ կոչ են անում հարաբերություններ զարգացնել Թուրքիայի հետ, ինչպես կվարվեին նրանք մեր փոխարեն, եթե աչքի առաջ ցեղասպանություն ունենային: Ես դեմ եմ սահմանի բացմանը: Մենք մեր ոչնչացման սահմանն ենք բացելու: ԼՂ-ն են դրել այդ հարաբերություններում, հողեր տալուց են խոսում, թիզ հողից են խոսում, իսկ մեր երկիրը սանտիմետրի վրա է մնացել»:

Նրան վիրավորում են նաեւ այն տեսակետները, թե սփյուռքը Հայաստանին այլեւս տալու բան չունի. «Իմ միակ դստերս ավարտել է Երեւանի Կոմիտասի անվան կոնսերվատորիան: Ես ամբողջ կյանքում Իրանում աշխատել եմ նավթարդյունաբերությունում: Այսօր թոշակառու եմ եւ իմ թոշակը ես ծախսում եմ Հայաստանում: Սա նաեւ մեր սփյուռքահայերիս հայրենիքն է: Ինչու եք մեզ զրկում հայրենիքից»:


Աղբյուրը. Ա1+

0 comentarios:

Suscribete via RSS

Entradas RSS

Add to The Free Dictionary Top Blogs Suscribirse a Bloglines Add to Excite MIX Top Blogs Top Blogs Top Blogs Top Blogs