2009-10-22

Աշխարհի ամենամազոտ մարդը դիմել է պլաստիկ վիրաբույժի՝ ֆիլմում դեր ստանալու համար

Չինացի Յու Չժենխուանը, ով արժանացել է աշխարհի ամենամազոտ մարդու տիտղոսին, որոշել է դիմել պլաստիկ վիրաբույժի` նոր ֆիլմում ցանկալի դեր ստանալու համար: Հորմոնալ դիսբալանսի պատճառով 32-ամյա չինացու մարմնի 96%-ը պատված է մազածածկույթով, այնպես որ, նա լիովին կարող է հավակնել ֆիլմում կապիկի դերը ստանձնելուն, գրում է The Daily Telegraph-ը:

Չժենխուանը դեռևս մանկուց նկարահանվել է ֆիլմերում: Վերջերս նա փորձել է գլխավոր դեր ստանալ «Ճանապարհորդություն դեպի Արևմուտք» չինական դասական սիրավեպի սյուժեով նկարահանվող հեռուստաֆիլմում:

«Ես ինձ համարում եմ ամենահարմար թեկնածուն, քանի որ ես նման եմ կապիկի, իսկ իմ մականունը հենց այդպիսինն է` մարդակապիկ: Ես կարդացել եմ գիրքը և գտել պրոֆեսիոնալ վարսավիրի, ով ինձ կվերածի իսկական մարդակապկի»,- հայտարարել է նա:

Թերթ.am

0 comentarios:

Suscribete via RSS

Entradas RSS

Add to The Free Dictionary Top Blogs Suscribirse a Bloglines Add to Excite MIX Top Blogs Top Blogs Top Blogs Top Blogs